9/08/2012

.baby uggs


Vi har finbesök av lillans blivande gudfar, gudmor och kusin, min storebror Tobias, Carolin och Knoppen. Idag när vi strosade i stan hittade vi dessa baby uggs från Shepherd i rosa till lillan som vi inte kunde motstå, dessutom en rosa hortensia fick följa med hem som pryder numera köksbordet. Igår när vi var hos barnmorskan så var allt bra med både mig och lillan. Mitt blodtryck har sjunkit och därmed är min kropp utvilad och laddad inför kommande förlossning enligt barnmorskan. Hon trodde att lillan skulle komma till oss i morgon den 9 september, vi hoppas att hon har rätt. 

4 kommentarer:

  1. Ja nu längtar vi efter lilla fröken.
    Söta skor. Ta hand om varandara i helgen och njut i varandras sällskap, önskar jag var där.

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas att hon kommer nu <3 sköt om dig/er så länge vännen..! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fina, sånna skulle Stella också vilja ha, haha! Vad jag längtar tills jag får träffa er tre!! Hoppas ni mår bra! Många Kramar!!

    SvaraRadera