9/09/2012

.från gudfar och gudmor


Lillan har redan börjat bli bortskämd av gudfar min storebror Tobias och gudmor Carolin då dom har gett henne fina Burberry skor. Våran lillan prinsessa kommer vara så fin. Hjärtligt tack fina ni för en himla mysig helg tillsammans med er. 

Lillan verkar trivas väldigt väldigt bra i min mage och myser därinne ett tag till verkar det som. Jag lovar att vi hör av oss till er när hon har kommit. Jag vet att ni är många som är nyfikna och undrar om hon har kommit, men det börjar bli lite påfrestande att svara på alla sms och telefonsamtal och berätta att hon inte har kommit ännu. Jag hoppas att ni förstår och jag vet att ni bara vill väl. 

1 kommentar:

  1. Ja, alla är så nyfikna i slutet och jag förstår din känsla:) Snart så..

    kram

    SvaraRadera