9/11/2010

Pippitröja

Den är nu min, underbara pippitröjan i marinblått från märket Holebrook som jag har drömt om hittade jag idag i en helt himmelskt fin butik vid namn Balders Hage. Jag är helt förälskad i den.


Haft en helt fantastisk mysig dag tillsammans med söta rara Frida. Vi började dagen med att åka till en gigantisk loppis. Mormor skulle älska den där loppisen. Jag hittade en jätte fin lampfot för 20 kr. Som hittat. Ni får se den när jag har målat den vit och hittat en fin lampskräm. Åkte därefter på en marknad vid Gamlestaden. Stannade till vid fiskekyrkan och tittade på allt gott som fanns från havet. Sedan blev den en supergod lunch på da Matteo Vallgatan. Sägs att dom har stans godaste kaffe. Vi avrundade dagen med att strosa bland helt underbara butiker och i en av dom hittade jag min älskade pippitröja.


I kväll blir det en till myskväll med hemlagad pizza, ett glas rött och kanske en film när guldhjärtat kommer hem från Lidköping där dom nu spelar match mot Villa.


Må gott kära vänner.

2 kommentarer:

  1. Jätte snygg tröja! Vad avundsjuk jag blir, vill också gå på loppis med er och strosa i butiker. Saknar dig/er så otroligt mycket! Många Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Tack, förälskelse vid första ögonkastet : ).

    Ja, vill ha med dig. Jag vill ha dig nära. Det är en lägenhet till salu i samma trappuppgång och där kan ni bo. Nära oss. Snart får vi boka in någon helg så vi får se fram emot att få umgås igen.

    Varmaste kramarna till dig och Stefan.

    SvaraRadera