4/01/2012

.mina nära och kära, det har gått bra

Gravidmage vecka 18.

Operationen ägde rum fredag den 30 mars 2012 på Sahlgrenska sjukhus. Allt gick bra, tårarna trillade ner på mina kinder när operationen var klar då de mesta spänningar släppte och jag kände mig lättad. Det har varit många dagar med oro och nu kan jag lägga detta bakom mig för en stund. Läkaren sa att jag eventuellt ska komma tillbaka på en till undersökning under graviditeten, annars blir det återbesök 3-4 månader efter förlossningen. Jag hoppas att livet kan vara snällt, fyllt av glädje och lycka nu. Det var en stund av lycka på Sahlgrenska, efter operationen gjorde läkaren ett ultraljud för att lugna oss att allt var bra med vår ögonsten. Mammahjärtat och pappahjärtat blev alldeles varma när vårt mirakel sprattlade med sina små armar och ben och sög på sin lilla tumme. Glädjen är så stor över vårt mirakel. 

Stort och varmt tack till er alla, för all omtanke.

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin mage du har gumman. Hoppas att ni mår bra! Många Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att allt har gått bra gumman, vad glad jag blir! Många kramar till er och skrutten i magen :-)

    SvaraRadera
  3. Men vad underbart, jag blir så himla glad! Många kramar! / Anne

    SvaraRadera
  4. Vilken Gullig liten kula..man blir så lycklig när man ser dig Gumman..
    Kramar från Pappa & Monica

    SvaraRadera