9/16/2010

Sängbord


Sängborden får inte plats i vårt mysiga sovrum så en vacker gammal stol som jag hittade i fäxet hos gammelmorbror Nennen som jag har målat vit idag passar fint istället och den fina lampfoten jag fyndade på loppisen har fått sin plats på vårt nya sängbord. Den rosa fina rosen är den enda blomman som är kvar från buketten vi fick av mamma & Rolf, den betyder mycket att ha där bredvid mig när jag sover. Det är kärlek.


Guldhjärtat har varit i Trollhättan i kväll och spelat match mot Gripen och det blev vinst med 8-0. Så glad att det går bra för guldskatterna, det är dom värda.

Ska krypa ner under täcket nu, guldhjärtat kommer väl så småningom och värmer min kropp. Mys.


I morgon blir det fredagsmys i biosalongen med guldhjärtat, Karin och Calle. Vi ska se i rymden finns inga känslor.


Längtar tills jag får ha er nära igen, kommer bli så underbart när ni kommer hit och hälsar på. Ni vet vilka ni är. Nästa helg kommer bestemor och bestefar. Det gillas mycket mycket mycket.


Sov gott mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar