9/01/2012

.min fina Olle



min fina Olle är snyggare än någonsin och jag är 18 kg tyngre,men mer att älska. 

De senaste fem åren har varit mitt livs bästa och det är bara början på vårt fantastiska äventyr tillsammans. Min älskade livskamrat, kommer bli världens bästa pappa. Efter fem år tillsammans och många bandymatcher jag har varit på under dessa år så har jag aldrig sett Olle slå en straff, igår kom första gången. Den sista och den avgörande straffen, han sätter den. Jag trodde allvarligt att lillan skulle komma i denna sekund då han slog straffen, som jag svettades och blev varm i hela kroppen. Ingen bebis än, men mina sammandragningar blir starkare och starkare och kommer oftare och oftare. Fast nu är dom som bortblåsta, igen. Hoppas det närmar sig nu. Fler straffar till Olle så kanske hon kommer till slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar