7/23/2012

.sommarkärlek


De senaste veckorna har vi njutit av att vara lediga, umgås med våra nära och kära i älskade Norrland därav min bloggfrånvaro. Vips så var vår gemensamma semester slut. Nu har vi snart augusti, som kommer förmodligen bli en enda lång väntan. Jag vill ta vara på varje minut, men samtidigt vill jag att dessa minuter ska gå fort. Som vi längtar efter vår älskade dotter. Sen vi bokade in den 18 juli med vår fina vän Petra så har jag längtat efter denna magiska kväll. Jag fullkomligt älskar bilderna som Petra har tagit på oss tre. Detta är ett tjuvkik på vår sommarkärlek. 





6 kommentarer:

  1. Men åå vad fina ni är tillsammans och du fullkomligt strålar vännen <3! Så synd att vi inte hann ses när ni var här! Saknar dig! Ta hand om dig! Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, blir varm i hjärtat. Vi längtar, snart ses vi igen. Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Va fina ni är ! Ta hand om er och jag hoppas vi kan ses nästa gång ni kommer upp .. Kram

    SvaraRadera
  4. Matilda Liljenberg23 juli 2012 kl. 06:42

    Åh vad fin du är nu Therese!! Jag hoppas vi kan ses snart! <3 Saknar dig här på jobbet ska du veta! Kramar i massor från Matilda.

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder men det är väl ingen sak när motiven är så vackra.
    Man ser hur ni strålar av Kärlek & Lycka.
    Nu börjar det närma sig och man väntar med spänning tills den dagen allas vår lilla Prinsessa kommer..
    Tack för att ni delar med er till oss, av era vackra foton..
    Man blir så Glad och Lycklig av att ni är så otroligt Ödmjuka och Snälla..
    Ni är helt Underbara..
    Kram Pappa & Bonus Mormor Monica

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt :) Lycka till! Kramar Cecilia

    SvaraRadera