5/13/2012

.tjugofyra


Lillan väger nu strax över ett halvt kilo och är ungefär 29 cm lång från hjässa till häl. Hörseln är välutvecklad och hon kan höra min röst, mina hjärtslag och de mullrande, gurglande och kurrande ljud min mage och tarm gör. Vår bebis hörsel fortsätter att utvecklas och lungorna håller på att förbereda sig inför livet utanför livmodern. Nu är lillan så stor att vi kan se hon röra på sig utanpå magen.

Vi är så lyckliga och längtar något enormt efter vår älskade dotter. 

Igår var vi på Özz Nûjen Dålig stämning, helt fantastisk show. Som vi skrattade. Rekommenderar varmt. 

2 kommentarer:

  1. Gullig Bäbis Mage !
    Längtar efter Er..
    Kram Pappa & Monica

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtar att få lägga handen på din mage och känna lilla fröken. Snart ses vi ,jag räknar timmarna.

    SvaraRadera