9/07/2010

Vår nya pärla

Vår nya pärla Electrolux ergorapido fick vi av min älskade mamma och Rolf i inflyttningspresent. Hjärtligt tack, den har redan kommit till användning många gånger.

En härlig sensommar dag då den är som bäst och vackrast flyttade vi in i vår alldeles egna fina lägenhet. När vi har kommit lite mer i ordning så ska ni få se bilder på ljusa lägenheten. Det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist.

1. Vi sålde våra älskade bil xms två timmar innan vi flyttade söderut.
2. Guldhjärtat har fått arbete på ett annat försäkringsbolag som gruppansvarig.
3. Jag har fått arbete hos min släkting Niklas på Lindberg & Frisk som säljare.
4. Det har börjat bra för guldhjärtat i Gais, fyra mål på fem matcher.
5. Min älskade storebror har friat till sin fina Carolin.

Nu ska jag göra mig klar för att ta en promenad i Slottsskogen i det fantastiska höstvädret.

Psst, vill bara tala om att jag saknar min familj och mina vänner. Kom och hälsa på oss.

5 kommentarer:

  1. Har han friat?? Åh, så roligt! Hälsa och gratta så jätte mycket från mig! En av dina vänner saknar dig också. =) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, han har friat. Han kan storebror. : )
    Det ska jag absolut att göra. Åh, det gör ont i hjärtat. Vill ha dig nära. Varma kramar.

    SvaraRadera
  3. Hade gärna promenerat med dig idag:)

    SvaraRadera
  4. Hej Therese! Vad kul att det har gått så bra där nere! Det låter som att du trivs ypperligt! :) Kraam

    SvaraRadera
  5. Hej fina Elin! Ja, vi trivs fast det klart att man saknar sina vänner och familj som är så långt ifrån en : ). Du kommer väl och hälsar på snart får jag hoppas?

    Kramar

    SvaraRadera